poniedziałek, 7 października 2013

Loreal, Elseve, Fibralogy - maska ekspansja gęstości

 

 
 
Plusy:
- zapach !!!! jeżeli kochacie tak jak ja perfumy Thierry Mugler Womanity a niestety was nie stać na ten zapach to polecam kupić tą maskę jak dla mnie pachnie identycznie :)
- zapach utrzymuje się na włosach
- maska nie obciąża włosów
- włosy są bardzo sypkie po niej i gładkie
- konsystencja dosyć treściwa, gęsta ( zdjęcie 2 )
-jest wydajna
- opakowanie 300 ml
- cena ok 20 zł. ja ją kupiłam na promocji w biedronce za 9,99 dodam że były jeszcze odżywki z tej serii
- nie uczuliła mnie ani nie spowodowała łupieżu
- ładnie odżywia włosy
 
 
Minusy:
- producent zapewnia nas że pogrubia strukturę włosów, co kolwiek to znaczy nie zauważyłam tego na swoich włosach ;)
 
Ocena :
- 6/6 - kupię na pewno, w sumie już kupiłam bo ta maska jest moją drugą, kupiłam także odżywkę i szampon z tej serii bo przyznam że na moich włosach te kosmetyki sprawdzają się rewelacyjnie, warto spróbować. Czy polecam ? zdecydowanie tak, zwłaszcza że może jeszcze znajdziecie ten zestaw w swoich biedronkach ( ja kupiłam odżywkę 2 dni temu i było ich jeszcze dużo)
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz