środa, 16 października 2013

Rimmel stay matte




Plusy:
- cena bez promocji 20,99 w super-pharm wiec w promocji pewnie będzie mnie niż dwadzieścia zł.
- rzeczywiście produkt dobrze matuje
- konsystencja pianki, musu, bardzo gęsta
- produkt bardzo dobrze się rozprowadza na buzi, nie tworzy plam
- nie wchodzi w pory
- produkt utrzymuje się ok 5 godzin
- nie uczula ani nie powstały mi po nim niedoskonałości
- bardzo poręczne opakowanie, które możemy wrzucić do torebki i wiemy że nic się nie stanie
- buzia jest po tym podkładzie wygładzona
- nie wymaga pudrowania
 
 
 
Minusy:
- niestety ja wybrałam sobie zły odcień 091 light ivory jest bardzo jasnym odcieniem ale niestety wpada w róż czego nie widziałam w sklepie
 
Ocena :
5/6 - kupię go ponownie ale inny kolor, produkt jest naprawdę dobry, ale tylko dla posiadaczek cery mieszanej i tłustej, bo na suchej może podkreślać suche skórki. Czy polecam ? tak, jestem miło zaskoczona tym podkładem i powiem szczerze że go polubiłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz