niedziela, 27 października 2013

Maybelline, Affinimat - Podkład matujący do twarzy

 

 
 
Plusy:
- zdecydowanie cena w promocji 18 zł.
- pojemność 30 ml
- średnie kryje i bardzo fajnie się rozprowadza nie robi efektu maski
- nie wchodzi w pory ani nie podkreśla niedoskonałości
- nie zatyka porów ani nie uczula
- daje dosyć naturalny efekt
- wydajny
- opakowanie poręczne tylko szkoda że nie ma pompki
- kolory są dość jasne
 
Minusy:
- u mnie utrzymuje się ok 3 godzin czyli podkład na zakupy ;) raczej nie do pracy na 10 godzin
- Czy matuje ???? średnio, jak dla mnie przypomina Affiniton
 
 
Ocena :
- 4/6 - nie kupie go ponownie, ale dodam że za cenę 18 zł. to nawet fajny produkt, chociaż ja mam wrażenie że on niczym się różni od Affiniton, ale to może ja mam tak ekstremalną skórę, że nie widać u mnie tego matu ;) Czy polecam ? tak, to nie jest zły produkt i uważam że u większości dziewczyn z mieszaną cerą się sprawdzi. Natomiast jeżeli macie bardzo tłusta cerę to bym odradzała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz