czwartek, 24 października 2013

Urban Decay, Naked 2 Palette (Paleta cieni do powiek)


(jutro dodam swoje zdjęcie paletki )

Plusy:
- ładne opakowanie
- kolory cieni są naprawdę bardzo ładne i dobrze napigmętowane
- konsystencja cieni jest bardzo kremowa
- pędzelek jest dołączony do cieni
- fajnie że paletka posiada lusterko
 
 
 
Minusy:
- cena w promocji 130 zł. bez 180 zł.
- cienie się osypują
- niestety u mnie nie trzymają się długo a używam bazy i także zbierają mi się w ciągu dnia
- wydaje mi się że niektóre cienie dają podobny odcień na powiece przez co nie widać jakieś znacznej różnicy
- niestety przy blendowaniu zanikają przez co musimy je nakładać jeszcze raz
- dostępna tylko w Sephorze
- większość cieni jest perłowych ( dodam że lubię perłowe cienie, bo w matach moje oko wygląda na zmęczone ) ale ta perła jest dla mnie za bardzo ostra
 
 
Ocena 3/6 - nie kupię jej ponownie i jak bym miała jeszcze raz stanąć przed wyborem czy ja kupić ? nie kupiłabym jej. Dlaczego ? ponieważ nie lubię jej używać, moim zdaniem te cienie nie za bardzo się nadaj na dzień, bo są bardzo perłowe i trzeba je wklepywać w powiekę, jak zaczynam je rozcierać to znikają i trzeba jeszcze raz je nakładać a kto ma na to czas o 6 rano ??? nie rozumiem zachwytu nad tą paletką, ogólnie paletka nie jest zła, ale mając w zasięgu cienie Inglota które są tańsze i łatwiejsze w aplikacji, zdecydowanie nie zakupiłabym tej paletki jeszcze raz. Czy polecam ? nie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz