wtorek, 29 października 2013

La Roche Posay Toleriane Teint Podkład matujący w musie

 
 
Plusy:
- kolor najaśniejszy jest jasny i nie wpada w pomarańczowy
- fajne, poręczne opakowanie można wrzucić do torebki i wiemy że nic się nie stanie
- nie zapycha porów i co ważne nie uczula
- konsystencja musu która łatwo się rozprowadza i dobrze wygląda na twarzy
- nie tworzy efektu maski jest bardzo naturalny
- ma słabe krycie
- utrzymuje się ok 8-9 godzin
 
Minusy:
- cena w promocji ponad 60 zł.
 
Ocena:
- 5/6 - kupię go ponownie, jak dla mnie bardzo dobry podkład na codzień kiedy nie potrzebujemy dużego krycie, ja jestem zadowolona z tego podkładu.  Czy polecam ? tak, przyzwoity produkt chociaż cena trochę odstrasza ;) warto też przed zakupem poprosić o próbkę w aptece, ja właśnie po zużyciu 3 próbek zdecydowałam się na niego.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz