czwartek, 17 października 2013

SKIN79, Hot Pink krem bb





Plusy:
- ładne opakowanie ;0
- fajna pompka
- pojemność 40 ml + bardzo wydajny wystarczy pompka
- kolor w Miarę dobrze się dopasowuje do cery
- cena ok 50 zł. uważam że nie jest zła jak na oryginalny krem bb
- ja sprowadzałam go z Korei i co jest najlepsze był u mnie po 1,5 tygodnia czasami tyle idzie do mnie przesyłka wysyłana przez pocztę polską ;)
- średnio kryje i nie robi efektu maski
- filtr 25  PA++
 
 
 
Minusy:
- przy mojej skórze spowodował straszne pryszcze podskórne, które strasznie bolały i większość buzi miałam nierówne przez nie, przyznam że to było okropne, po odstawieniu kremu moją skórę przez miesiąc doprowadzałam do normalności
- bardzo się błyszczy na buzi
- nie widać w opakowaniu ile produktu zostało
- nie jest łatwo dostępny
 
 
Ocena :
-2/ 6 - nie kupię go ponownie ani żadnego azjatyckiego kremu bb, uważam że dla cery mieszanej w stronę tłustej kremy bb nie jest dobrym rozwiązaniem i uważam że po tym kremie moja skóra zaczęła mieć znaczne problemy z trądzikiem. Czy polecam ? nie zdecydowanie nie, może dla cery suchej ale na pewno nie dla mieszanej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz