niedziela, 13 października 2013

BioDermic, Perfect Matt & Cover - Podkład matująco - kryjący

 

 
 
Plusy:
- ładne, solidne opakowanie z pompką
- kolor jest dość jasny w tonach żółtych
- super przykrywa wszystkie czerwone niedoskonałości
- średnie krycie
- wydajny
- nie ściera się
- nie uczulił mnie ani nie podrażnił
- nie zapycha porów
- bardzo ładnie stapia się ze skórą nie robi efektu maski
- cena to 50 zł. ale bardzo często są na niego promocję i ja swoje drugie opakowanie kupiłam za jakieś 15 z.
 
 
Minusy:
- dostępny tylko w internecie wiec dochodzi koszt wysyłki
- zapach jak dla mnie jest strasznie intensywny, duszący
 
Ocena 4+/6 - kupiłam właśnie drugie opakowanie tego produktu, bo jest idealny na codzień u mnie dobrze się trzyma wiec jestem z niego zadowolona. A kocham go w dni kiedy jestem niewyspana, ponieważ niweluje moje zmęczenie :) Czy polecam ? tak, ale tylko dla skóry tłustej i mieszanej w kierunku tłustej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz