sobota, 26 października 2013

Zakupy z całego tygodnia


Miałam nie robić zakupów, ale dosyć dużo się tego uzbierało i postanowiłam powiedzieć o każdym produkcie parę słów.


 

 
 
Masło Perfecta - przyznam się że bardzo je lubię mimo tego że od razu nie przypadły mi do gustu z czasem naprawdę zaczęłam je lubić, ponieważ moja skóra jest po nich bardzo gładka. Oczywiście zawierają parafinę na drugim miejscu, ale mi to nie przeszkadza. Kupiłam je w rossmanie za 9 zł. Wcześniej miałam z tej firmy mus o zapachu morskiem i też był bardzo fajny.
 
 

 
Kremy do rąk Isana ( cena 3,99 obecnie w promocji rosman) - bardzo go lubię to jest moje kolejne opakowanie, mimo ze trochę się lepi, to dobrze nawilża to jest mój krem na noc ;)
Krem do rąk Neutrogena ( cena 11,99 w promocji w Tesko) - kiedyś go miałam i szczerze go nie lubiałam, ale poprosiłam mojego mężczyzne o zakup kremu do dłoni i przyniósł mi ten, dam mu drugą szansę ;)
 

 
Nivea lip butter ( cena 6,99 w superpharm ale ja dostałam kupon zniżkowy ) - kocham, kocham, kocham :) mimo że nie nawilżają tak świetnie jak carmex to tak bardzo je lubię i mam w każdym kącie mieszkania :)
 
 

 
Biovax LBiotyca ( cena 0 zł. w superpharm dostałam kupon na emaila że mogę tą odżywkę odebrać za darmo - więc odebrałam ) - nie jestem fanką tych maseczek, ale jak dają za darmo to może wkońcu się do nich przekonam ;)
 
 

 
Świeczka z Ikea ( cena 9,99 zł. jest ona taka duża ) - to jest mój ulubiony zapach z wszystkich świeczek z Ikey po których nie boli mnie głowa, niestety po wszystkich umieram :)
 
W Ikea także kupiłam zestaw dwóch desek do krojenia za 19 zł. ponieważ moja się spaliła :) nie pytajcie jak to zrobiłam :) i już wyłożyli wszystkie dekoracje świąteczne wiem jeszcze wizełam osłonkę na doniczkę czerwoną za 5.99 :)
 
Życzę miłej soboty :*
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. uwielbiam ten krem do rąk z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja też go bardzo lubię i fajnie że nie kosztuje dużo, na taką jakość :) pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń