wtorek, 8 października 2013

Czy róże Mac są warte swojej ceny ??? - róż MAC Well Dressed

 

 
 
Plusy:
- ładny kolor ( ogólnie duża gama wyboru kolorów w salonie Mac)
- solidne opakowanie
- wydajność !!! ja mam ten róż rok czasu używam go bardzo często i jak widać zużycie jest nie wielkie, czasami wydaje mi się że będę go miała do końca życia
- dobrze się utrzymuje na policzkach ok 4-5 godzin
- pojemność 6 g
 
 
Minusy:
- cena 95 zł. co raczej nie muszę komentować, bo jest zdecydowanie za duża
- dostępność tylko salony Mac których jest chyba w naszym kraju ok 5
- akurat ten kolor jest bardzo słabo widoczny na policzkach, mimo tego że jestem bladziochem, latem nie mogę go używać bo go po prostu nie widać
 
 
Ocena : 4/6 - raczej nie kupię go ponownie
 
Czy jest wart swojej ceny ? Moim zdaniem nie, mimo że lubię go używać, uważam że taki sam jak nie lepszy daje róż np. z Bourjois kolor 54 który kosztuje w promocji 25 zł.i róż z Celi za 5 zł. Na policzkach nie jesteśmy w stanie rozpoznać czy mamy róż z Maca, Celi czy inny zamiennik tego różu, ja szczerze powiem że nie ma sensu przepłacać, skoro jest na rynku tyle fajnych i tanich produktów.
Ja oczywiście zapytałam się jeszcze paru koleżanek czy widzą na którym policzku mam róż z Maca a na którym z Celi, żadna nie widziała różnicy - w takim razie czy warto ? nie, chyba że macie za dużo pieniędzy i nie macie co z nimi zrobić ;0
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz