niedziela, 20 października 2013

La Roche Posay, Toleriane, Fond de Teint Correcteur Fluide (Podkład do cery wrażliwej)

 


Plusy:
- bardzo dobrze kryje
- nie pogarsza stanu skóry
- jest strasznie wydajny + 30 ml
- fajne poręczne opakowanie
- dobrze się utrzymuje ok 7-8 godzin
- dobrze się go nakłada i nie tworzy efektu maski
- kolor 11 jest naprawdę jasne
- nie zapycha ani nie uczula
- dobrze się dopasowuje do cery
 
 
 
Minusem :
- pewnie niektórych zaskoczę bo przy mojej ciągle świecącej i tłustej cerze po dłuższym stosowaniu spowodował suche skórki !!! tak, tak suche skórki których w życiu miałam parę razy :) co mnie trochę ucieszyło ponieważ przestałam się świecić ;0
- cena ok. 70-80 zł. ja go zawsze kupuje w superpharm jak kosztuje 60 zł. co dalej jest dużo
 
 
Ocena :
-5/6 - to jest moje drugie opakowanie, bardzo lubię ten podkład, ale nie mogę go używać codziennie przez te suche skórki, ale jak go używam co drugi dzień to jest ok :) Czy polecam ? zdecydowanie tak, zwłaszcza dla osób z wrażliwą cerą, z trądzikiem i problemami skórnym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz