środa, 9 października 2013

L`Oreal, Lumi Magique, Korektor rozświetlający




Plusy:
- ładne opakowanie ;)
- rozświetla okolice oczu
- utrzymuje się ok 5 godzin
 
 
Minusy:
- jak dla mnie to nie jest korektor ponieważ nie mam jakiś dramatycznych cieni pod oczami a tak sobie z nimi nie poradził
- konsystencja wodnista, trzeba go dosyć dużo nałożyć
- jak dla mnie będzie mało wydajny
- cena ok 40 zł. w promocji 30 jak dla mnie za dużo w stosunku do jakości produktu
- kolor niestety trochę ciemnieje i wpada w róż
- nie widać ile zużyliśmy produktu
- mimo że mam cerę mieszaną w kierunku tłustej wysuszył mi okolice oczu :(
 
 
Ocena :
- 3/6 - nie kupię go ponownie, uważam że produkt jest przeciętny, zdecydowanie nie wart tych 40 zł. Czy polecam ? raczej nie, bo zdecydowanie fajniejszym korektorem jest rimmel, który jest o połowę tańszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz