piątek, 11 października 2013

Lirene , Witaminowy krem do rąk - Odżywienie




Plusy:
- największym plusem tego kremu jest to że świetnie nawilża zaznaczę że mam mega wysuszone ręce, które są popękane aż do krwi :( i jako jeden krem on mi pomógł
- przy tym szybko się wchłania i nie brudzimy niczego
- ja czuje że mam go na dłoniach ale  dłonie nie są tłuste czyli nie pozostawia tłustego filmu
- cena 5 zł. !!! w promocji a bez 6 zł.
- cudownie pachnie, mi się kojarzy zapach z wakacjami :)
- jest dosyć wydajny
- łatwo dostępny
- ma fajne opakowanie
- łagodzi podrażnienia zwłaszcza popękanych dłoni
 
 
Minusy:
- BRAK
 
 
Ocena : 6/6 - kupię go ponownie i kocham ten produkt za taka cenę jest to mój najlepszy krem, a miałam takie problemy z dłońmi  że nawet kremy za 30, 40 zł. mi nie pomagały, jak zaczęłam go używać problem z przesuszonymi dłońmi znikł, polecam wszystkim :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz