czwartek, 10 października 2013

L`Oreal, Lumi Magique - Puder rozświetlający

 



 
Plusy:
- puder sam w sobie przykuł moje oko, skojarzył mi się z kulkami z Guerlain
- pojemność 11 g
- można go kłaść na całą buzię
 
 
 
Minusy:
- opakowanie jest strasznie tandetne  ponieważ wrzuciłam go do torebki i wieczko mi odpadło, dodam że produkt mam tydzień !!!
- rozświetlacz ??? gdzie ??? jak dla mnie bardzo słabo rozświetla i jak zedrzemy pierwszą warstwę produktu to mamy niespodziankę czyli zwykły puder :)
- konsystencja bardzo pudrowa
- produkt jak dla mnie jest nie wydajny ponieważ widzę w nim wgłębienie po tygodniu używania
- cena - to jakiś żart ok 50 zł.
 
 
Ocena 3/6 - nie kupię go ponownie i uważam że ta seria wogóle źle została nazwana tak samo jak korektor tak jak i ten puder nie spełnia zadania zdeklarowanego przez producenta. Zużyje ten produkt, bo sam w sobie nie jest zły ale powinien być inaczej nazwany wtedy nie było by takiego rozczarowania. Na bazę z tej serii się nie skuszę :) chyba ;0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz