poniedziałek, 14 października 2013

Nivea, creme peeling - kremowy żel pod prysznic z pilingiem



Plusy:
- jak dla mnie to jest typowy piling, ponieważ ma strasznie ostre drobinki, mi szczerze to przypomina rozbitą szybę ;)
- bardzo dobrze pilinguje ciało
- świetnie się pieni i cudownie pachnie
- ciało po nim jest bardzo delikatne i mięciutkie
- jest dosyć wydajny nie potrzeba dużo produktu mimo że ma rzadka konsytencje
- cena ok 8 zł. bez promocji ja tyle zapłaciłam za niego w Tesko
- poręczne opakowanie
- nie zostawia na ciele żadnej tłustej warstwy
- nie zawiera parafiny
 
 
Minusy:
- to tylko pojemność 200 ml
 
 
Ocena :
- 5+/6 - kupie na pewno go ponownie, strasznie go polubiłam i mimo że miałam dużo pilingów to jakoś żaden nie przypadł mi do gustu jak ten, jak dla mnie bardzo przyzwoity produkt, polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz